روداب نیوز

پایگاه خبری تحلیلی شهر روداب سبزوار

روداب نیوز

پایگاه خبری تحلیلی شهر روداب سبزوار

دعوت امام جمعه روداب از مردم برای شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی

جواد ده نبی | پنجشنبه, ۱۴ مرداد ۱۴۰۰، ۰۷:۲۷ ب.ظ

با صدور پیامی از مردم برای شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد

امام جمعه شهر رودابِ شهرستان سبزوار، در پیامی به مردم این منطقه، آنها را به مشارکت و حضور در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.

ادامه مطلب را دنبال کنید ...

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی، حجت الاسلام والمسلمین حسین حسنی نسب امام جمعه شهر روداب، در پیامی به مردم این منطقه، آنها را به مشارکت و حضور در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

 

بسمه تعالی         

 

آنچه مسلم است این است که کتاب مایه رشد انسانها است و جوامع بشری را از جهل و نادانی دور ساخته و مایه تعالی و ارتقاء سطح آگاهی می گردد.

ولی نباید از این نکته غافل ماند که کتاب‌هایی نیز وجود دارد که می‌تواند انسان را از مسیر واقعی زندگی بازدارد. در این  میان جشنواره کتابخوانی رضوی در شناسایی و معرفی کتاب های مفید بسیار تاثیرگذار می‌باشد و  حال که به واسطه کرونا زندگی اجتماعی دچار مشکل شده است و بیشتر وقت مردم در منازل می گذرد فرصت بسیار خوبی است تا با شرکت درجشنواره کتابخوانی رضوی بتوانیم با مطالعه منابع جشنواره با این مفاهیم دینی بیشتر آشنا شویم.

 

والسلام علیکم و رحمة الله

حسین حسنی نسب

امام جمعه روداب

  • جواد ده نبی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی